FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / Julserver csgo 1.6??
2018-12-01 10:39#1

raggis
Ingen klan

BrutalCS Prospect
63

Blev lite ledsen nu, det finns ju ingen julserver?! :O

//raggis says his own name a lot, or else he forgets, has happened before.
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
2018-12-01 12:39#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6607

Nä. Det är ju aldrig någon som spelar på dem längre. Varken 1.6 eller CSGO.
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2018-12-01 12:42#3

raggis
Ingen klan

BrutalCS Prospect
63

:cry:

2018-12-05 09:18#4

leccygg
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Jag spelar inte ens cs längre, men jag hade dratt ner cs och lirat på en daglig basis om det hade kommit upp en julserver till 1.6! Hade det funnits en chans om det finns folk till det?
2018-12-05 21:41#5

csgrabben
Ingen klan

BrutalCS Moviemaker
4426

Citat av leccygg

Jag spelar inte ens cs längre, men jag hade dratt ner cs och lirat på en daglig basis om det hade kommit upp en julserver till 1.6! Hade det funnits en chans om det finns folk till det?

Det sägs samma sak varje år, att folk vill att den ska upp och att de älskar att spela där. Tyvärr står de tomma för ofta så det håller inte desvärre, mer värt att ha andra servrar.
2018-12-06 16:26#6

raggis
Ingen klan

BrutalCS Prospect
63

Släng in jultema på någon av dm serverarna? och kanske lite jultema på en standard d2 server?
:)

2018-12-07 01:04#7

leccygg
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Citat av csgrabben

Citat av leccygg

Det sägs samma sak varje år, att folk vill att den ska upp och att de älskar att spela där. Tyvärr står de tomma för ofta så det håller inte desvärre, mer värt att ha andra servrar.

Ok, fair enough. Tråkigt att det inte levs upp till snacket då!
2018-12-07 16:20#8

Yapic
Ingen klan

Ledamot
3565

Citat av leccygg

Citat av csgrabben

Citat av leccygg

Ok, fair enough. Tråkigt att det inte levs upp till snacket då!

Det tycker vi med. Vi får hoppas att vi kanske får ett ökat intresse för en eventuell server nästa år!
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR