FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / CSGO Söker klan/spelare (samlingstråd)
2012-08-14 20:31#1

kAKAN
Ingen klan

Vice ordförande
3503

Här är den officiella söker klan/spelare tråden på BrutalCS. Endast i denna tråden söker ni klaner eller spelare. Ni får inte söka sponsorer eller annat.

Ni postar er ansökan i tråden, va noga med att skriva mycket information om dig eller er klan.

Tips:
*Klannamn / Nick
*Åldersgränser / Ålder
*Referenser / Erfarenheter
*Speciella krav
*Hur mycket tid som förväntas av spelaren / hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan

Får du ingen respons genom tråden så kan du testa dig genom facebook, t.ex.
Counter-Strike Global Offensive (Sverige)

Endast ett inlägg per sida. Inget spam.

Senast redigerad 2015-03-15 22:57
1635 kommentarer, visar 1561-1575 - Första « ... 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 » Sista
2016-05-06 20:43#1562

B3RG
Ingen klan

BrutalCS Noob
6

Tja. Jag och en polare söker ett seriöst lag som vill satsa och kan spela mycket! Vi har känt varandra sen vi var små och vi har spelat med varandra i ca ett halvår. Vi har bra kemi mellan varandra.

Info om oss:
Mitt namn är Emil ''B3RG=DD'' Berg, är 18 år och bor i Skåne. Spelar en hel del CS om dagarna, är villig att lägga ner mycket tid på att pracca osv. Har spelat CS:GO i ungefär ett år nu, har totalt 1600h. Kan spela i stort sätt varje dag. Den rollen som passar mig bäst är Rifler. Har spelat i ''lag'' innan, men inga speciellt seriösa. Håller på med körkortet så jag kan ta mig runt i landet!

Charlie "Challeda'' Fridlund! jag är 19 år och har spelat CS:GO i 1900+ timmar. Jag spelar som Rifler, Support och samt lurker. Jag spelar alltid till 110% och söker ett lag som gör det samma! Tidigare lag: Anticute, där vi kom 9a i CEVO turnering av 100 lag. Quantum Inside Gaming, där vi också kom till semifinal i Faceit turnering. Om det hjälper så var jag Global Elite i MM. Kan spela varje dag och kan lägga väldigt mycket focus på träningar och matcher.

Emils Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198199478499/
Charlies Steam: http://steamcommunity.com/id/challeda/
2016-05-09 18:13#1563

MrElak
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Hej vi är ett gäng grabbar över 20år som letar efter två grabbar/tjejer för att lira CS i klan miljö,
vårat mål är att lira på faceit-laddern samt lite cuper, om intresse finns kanske styra ihop ett LAM.
VI planerar att spela 3 till 4dagar i veckan från kl 20/21:00 till ca 00:00 något tidigare ifall det är cup/ladder/liga.

Alla i laget har flickvän/barn/jobb/hund osv det är därför vi kommer att köra 3 till 4dagar i veckan och börja lite senare.

Du bör ha/vara
*Vara över 20år
*Ha jobb/flickvän
*Fungerande dator
*Mikrofon
*Kunna spela Rifle/support
*Lyssna på IGL
*Ta och ge kritik

Låter detta intressant skicka ett PM här på brutalcs eller adda mig på steam sök upp ElakSomFAn (Arrow bild) på steam

Mvh
2016-05-09 22:24#1564

Chyper
Ingen klan

BrutalCS Prospect
66

Adda inte om ni bara har "skum" läst igenom allt. Accepterar inte folk med vacbans eller folk som har steam level under 5.
söker som sagt lag. Jag är en dedikerad spelare som spelar helst lurker eller support, spelat CS;GO sedan 2012 och har några tusen timmar bakom mig. Så söker ett otroligt seriöst lag som är aktiva och har erfarenhet för att komma någonstans inom CS scenen.
Kan även tänka mig att starta upp ett lag. men då behöver ni exakt samma saker som jag skrivit nedanför.

Om mig:

* 17 år (18 iår) och bor i Småland.
* 3000+ timmar CS:GO
* Positiv.
* Kan ta/ge kritik.
* high+++
* Tidigare lagerfarenheter.
* Ger inte upp efter 1 game.
* Är 110% seriös när det kommer till CS.
* Kan lira alla dagar i veckan utan problem.
* Har LAN/bootcamp möjlighet.
* Rifler/awp

Om er:
* helst 3-4 personer.
* kan ta/ge kritik.
* high++
* tidigare lag erfarenheter av en högre nivå.
* Inge trams eller flame.
* 110% seriösa när det kommer till CS.
* Ihopspelade.
* En orga är alltid ett + men inget som är ett måste.
* Att ni är väldigt aktiva.
* Är positiva och ger inte upp efter 1 game.

Har ni inte det som krävs så spara tid åt oss båda och lägg inte till mig.
För mer info så e det bara att lägga till o ställa frågor!

http://steamcommunity.com/id/Hedish
2016-05-10 18:55#1565

Regk
Ingen klan

BrutalCS Prospect
51

Är 15 år gammal
År mg2
Kan spela "heltid" från och med juni
Inte tidigare erfarenheter av klan
Just be patient. Let the game come to you. Don't rush. Be quick, but don't hurry.
2016-05-10 20:32#1566

hotdoug
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Hej allihopa,
vi är ett gäng 20-plussare från Stockholm som spelat CS med varandra on-and-off i lite mer än ett år. Vi söker för nuvarande en femte med målet att gå upp till ESEA Intermediate den kommande säsongen. Vi gillar att panga men det är viktigt för oss att alla i laget passar in och är bekväma med varandra. Att vara från Stockholm är ett plus, dock inget krav, eftersom vi ofta samlas för att dricka öl och kolla på majors. Vi söker därför dig, helst inom vår åldersgrupp, som är sugen på att ta en plats i vårt lag.

Vi har inga speciella krav på roll eller erfarenhet, men vi förväntar oss att du kan prestera på en genomsnittlig ESEA Open nivå. Vi vill pracca iallafall tre gånger i veckan, främst kvällstid på vardagar eftersom vi alla jobbar eller pluggar och vi föredrar att boka in pracc i förtid så vi uppskattar folk som är kapabla till att planera. När vi inte spelar hänger vi på TS och ni är välkomna in för att ta ett snack.

Lägg till mig om du tror att du är rätt person så kan vi snacka mer!
http://steamcommunity.com/id/hotdoug/

Senast redigerad 2016-05-10 20:34
2016-05-11 17:44#1567

Miki_Mouz
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Tjena , jag är 20 år och dem senaste månaderna har börjat och ha ett stort intresse för att spela i lag på en så hög nivå som möjligt. Alltså, träning, cups, ligor, allt!Är högst intreserad i lag som är på samma nivå som mig eller högre. Har erfarenhet av att spela i lag.
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561198084307729/
Om mig:

* 20 år och bor i Göteborg.
* 1700 timmar CS:GO, ca 1500 CSS(pirat)
* Positiv.
* Kan ta/ge kritik.
* Tidigare lagerfarenheter.
* Är jävligt seriös när det kommer till CS.
* Just nu så pluggar jag 2 dar/vecka på morgonen så kan spela när som helst
* har testat på allt förutom lerker, men känner sig bäst som support/entry

Om er:
* helst 3-4 personer med erfarenhet tillsammans
* kan ta/ge kritik.
* Ingen flame.
* seriösa när det kommer till CS.
* Att ni är aktiva.
* Är positiva och ger inte upp efter 1 game.

Senast redigerad 2016-05-11 17:47
2016-05-14 19:59#1568

FrobbaN
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Tja! Jag och en polare söker 3 personer att starta lag med.
Vi båda har relativt hög erfarenhet när det kommer till lag, då jag precis spelat under organisation vard CS lag "disbandade".

Om mig:
Jag heter Gustav och är 18 år. Jag bor i en liten by uran för Karlstad. Jag går för tillfället sista året i gymnasiet, och kommer ha mycket speltid efter jag gått ut. Jag har spelat cs i ca. 3-4 år och har spelat i flertal lag innan. CS är min passion och det jag brinner för, därför kommer jag göra allt som krävs för att ta oss till toppen. Jag kan ta och ge kritik på ett positivt sätt. Jag kommer ta körtkort relativt snart, så kommer inte ha några problem att ta mig till framtida bootcamps.

Om min polare:
Han heter Joakim och bor nuvarande i Stockholm i egen lägenhet. Jobbar som förvaltare. 24 år gammal och brinner för CS. Spelar gärna AWP, och har spelat CS en längre tid. Kan ta och ge kritik, och är seriös när det kommer till att spela. Har spelat i lag tidigare, som både AWP och IGL.

Det vi kräver av dig/er:
*18+
*kan ta/ge kritik
*aktiva, kunna spela minst 4 dagar per vecka
*ha möjlighet att ta sig till LAN/Bootcamp
*att ta detta "projekt" seriöst.

Just nu har vi inge specifika roller vi söker då vi är flexibla och kan spela andra roller än bara 1.
Har du frågor eller vill kontakta mig är det bara att skicka iväg en friend request till mig på Steam.
http://steamcommunity.com/id/shrikee/

Ha det gott! :)
2016-05-16 10:15#1569

oaK
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Tjena! Jag och en vän söker spelare till att ställa upp som mix i yoggi yalla cup (last chance 5-6 juni) pracc tider kommer vara ungefär 18:00-23:00 så ofta som möjligt.

Vad vi behöver är en IGL, main awper och support player. 18+ är ett krav och inget jävla gnällande i teamspeak. Måste kunna ge och ta kritik på ett bra sätt, samt inte gnälla över varken sin egen eller annans prestation. När det är match så spelar man, efteråt diskuterar man vad som gick bra och vad som gick mindre bra.
Går mixen bra så är vårat mål att fortsätta ställa upp i turneringar och olika lan. Så du måste vara beredd att dedikera dig utöver yoggi yalla cup.

Lite om oss: Båda två är GE mm, spelar för det mesta ESEA. Inte spelat tillsammans så länge men vi båda tar cs seriöst, vilket vi förväntar oss av er med.
Vi är båda 22 år gamla och kommer från skåne, så att du är skåning är ett stort plus, men inget krav.

Tror du att du, (och kanske dina vänner?), hade platsat i vpr femma så tveka inte att slänga iväg ett pm till mig här på brutal cs.

/oaK
2016-05-17 20:11#1570

Exson
Ingen klan

BrutalCS Noob
9

Hallå.

Jag är Manager för Monarchs.gg och vi söker just nu 3st stabila spelare som har erfarenhet ifrån dem högre divisionerna som likaväl kan spela support som entry.

Vi är ett lag med höga ambitioner. Vi som spelar lägger in vår själ i att förbättra oss på individ- samt lagnivå och kräver samma engagemang från våra ansökande. Vi ser mycket bestämt på att individen själv ansvarar för sin egen personliga utveckling utanför fasta lagtider. Med detta innebär att ta initiativ till att kolla demos, utveckla spelförståelse, finslipa sig mekaniskt och allmänt söka förbättring inom alla aspekter av spelet. Du måste inte vara en prominent spelare, ännu. Vi vill att du har möjlighet att lägga 50 timmar i veckan om inte mer och ett brinnande engagemang.

Krav:

- Ålder 18+
- Social
- Inga VAC BANS
- Du måste vara bosatt i Sverige.
- Vi förväntar oss massor av engagemang.
- Det kommer att bli strikta scheman och vi kommer att öva 4/5 dagar i veckan. Vi förväntar oss att du är punktlig.
- Vi söker långsiktiga spelare, om du inte kan bindas i ett lag under en längre tid är du inget för oss.
- High Skill level
- Ett måste är tidigare lagerfarenheter på seriös nivå (ESEA,CEVO & ESL)
- 2500 + timmar i CSGO på ditt main konto och tidigare erfarenheter ifrån lag.
- Fungerande mick,internet och dator.
- Kan röra sig i runt i Sverige på tuneringar osv. Det är meriterande om du bor i Västragötaland.
- Förmåga att ta och ge kritik. (VIKTIGT).
- Ha den kommunikation som krävs samt en bra intiativförmåga.

Dessa krav är självklara och detta är bara en bråkdel av det vi förväntar oss. Ni kan kontakta mig för mer info.

http://steamcommunity.com/id/EExson/home
2016-05-18 13:16#1571

beccish90
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Hej!

Letar efter lite likasinnade människor att skjuta lite med på kvällarna.

Om mig:

Är en småbarnspappa på 24 år som jobbar heltid inom laboratoriemedicin 07.30-16.00 Bor ihop med min sambo utanför Skövde och är ganska långt ifrån en "hardcore player" och spelar bara för nöjets skull även om jag föredrar att hålla det väldigt seriöst när det väl spelas.

Är väldigt lugn som person, hetsar sällan, skriker aldrig, låter mina medspelare spela utan att lägga mig i och störa dom (Let the clutcher clutch ey) Är en bra lagkamrat, taggar dom jag spelar med i vått och torrt, försöker lyfta spelet även om matchen inte är till vår fördel. Bryr mig inte om förluster, jag kör på ändå så länge laget har rätt mindset annars kan det vara läge för en pause :rolleyes:

Är online mellan mellan 19.00 - 22.30 på kvällarna, ibland blir det runt 19.30 beroende på när dottern bestämmer sig för att somna. Blir senare och mer lir på helger om det inte är allt för trevligt väder ute, anser mig ha ett liv utanför också höhö ;)

Har: Skype, TS, Ventrilo, Mumble, Dolby Axon och kan ladda ner vad som helst egentligen. Har bra mic och hörlurar, bra dator och stabilt internet.

Bakgrund:

Började spela cs 2001 och spelade mest public med kompisar då.. Fortsatte sedan med 1.6 och började spela lite praccs mot brorsans klan och där började tävlingssuget komma fram. Blev vassare som spelare och upplockad utav brorsans lag där jag fick känna på lagandan och prova på att spela seriösare, fick spela med bättre och bättre folk och plötsligt så satt vi och lirade div 1 och 2 i r60 och clanbase

Blev schemalagda speltider och träningsmatcher mot kompislag som spelade på samma nivå.

Spelade som mest seriösast under 1.6 då jag faktiskt ansåg mig vara riktigt bra, och har alltid haft rollen som rifler.

I CS:GO har det inte blivit lika seriöst, har varit lite pauser här och där pga att jag inte haft så mycket folk att spela med så har blivit lite andra spel till och från.

Har ca 900 timmar i CS:GO delat på 3 konton ( Ja jag har smurfat :cool: )

Är idag LEM och har varit uppe på supreme och vänt några gånger men skulle inte kalla mig supreme för tillfället. Har varit borta från cs o drygt ett år nu och har börjat lira igen.

Har jag ingen att spela med på kvällarna så brukar det bli DM 1-2 timmar för att få tillbaka lite aim och dylikt.

Har inga större krav på dig/er.. Ha några timmar spelade i CS:GO, ha lite vilja att faktiskt bli bättre, du får jättegärna ha en aktiv fritid och ett liv utanför cybervärlden, du ska kunna ge och ta kritik, inte hetsa, skrika och bete dig som vi alla gjorde för 10 år sedan :D

Verkar det lite intressant så dra gärna iväg ett PM här på BrutalCS eller adda mig in-game: Beifeldtarn1992 (Tror jag) men kollar inboxen här på brutalCS dagligen.

Senast redigerad 2016-05-18 13:17
2016-05-22 11:16#1572

Exson
Ingen klan

BrutalCS Noob
9

Inlägget har censurerats av en moderator
2016-05-22 16:35#1573

Spywar
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Tjena

Alexander "Spywar" Johansson heter jag, är 19 år. Jag bosätter mig ca 40min söder om Stockholm. Jag letar just nu efter ett starkt lag som lirar uppe i de högre divisionerna så som ESEA intermediate/Cevo Main, eller lag som satsar starkt för att komma dit genom att börja i Open.

Jag söker som främst att få lira som Main awper, men rifler/secondary awper funkar galant då man kan få klicka lite hs istället.

Jag lirade 1.6 när jag var liten, lirade också source när det kom ut och var inne. Har även lirat andra FPS som CoD och BF3, så när jag började med CSGO i slutet på 2014 så var det inga problem. Jag började lira med nära vänner och lirade runt på farsans Steam account, men efter ett litet break så skapa jag mitt eget Steam account så började jag lira på mitt egna konto. Har nu 1600h på CSGO på detta konto, sammanlagt på GO ca 2100/2200.

CS lag historia, har lirat i 3 lag, 1 varade inte länge alls men lira några små cuper och matcher mot helt okej lag, men det vart inget av det. Joinade senare laget Value Gaming som Awper, där vi lirade cuper som keita publiclir osv och gjorde helt okej ifrån oss, dock så tog tiden slut för laget efter någon månad. Gjort try-outs och lirat korta stunder med spelare med högre meriter.

Bortsett från CS har jag lirat mycket WoW och LoL på hög nivå, på WoW har jag lirat i top 10 Raiding guild i världen under 2 expansioner. Lirade LoL på ganska hög nivå, fixade ihop lag med kompisar och vi satsade hårt, vi nådde diamond 1 80LP+ ( innan master ), där vi kom högt upp i placeringar på ESL cuper osv. Vi vann även ett LAN event i närheter där vi vann 10,000 SEK.

Annars går jag sista året på Gymnasiet, pluggar Barn o Fritid med Personlig Tränare + idrottsutbildning. Spelat innebandy sedan jag var liten, och forsätter nästa säsong också.

Hör gärna av er, har säkert glömt något att säga, bara adda mig och skriv!

Mvh Spywar : http://steamcommunity.com/id/alexmcflalex16/
2016-05-26 16:03#1574

vejsan123
Ingen klan

BrutalCS Noob
11

Tjena!

Letar efter ett seriöst lag helst ser jag att ni är 4 stycken redan då jag har redan försökt starta upp lag men folk säger att dem är seriösa men så fort man förlorar en match så drar de i princip.

Om mig:
-19 år
-bor i skåne
-möjlighet att ta mig till bootcamps osv
-möjlighet att pracca ofta
-spelat i flera lag innan, kommit till playoffs i esea open osv.
-ca 2400 timmar på cs:go men spelat 1.6 innan ett bra tag så har bra gamesense osv.
-spelar lurker!
-kan ge och ta kritik och ger inte upp!
-supreme på mm var i global men var inaktiv så förlorade den, 1900 elo på faceit var på 2100 innan och typ 14 rws på esea.
-tillgång till både faceit, esea, gfinity och cevo

Vad jag förväntar mig av er:
-praccshema
-seriösa
-bra gamesense
-kunna ge och ta kritik
-ta oss till lan ifall det börjar gå bra
-bra kemi i laget
-positiva
-träna själva och inte bara med laget

Det var allt jag kan tänka på!
Ifall jag har glömt något eller om ni har ett erbjudande så adda http://steamcommunity.com/profiles/76561198113446749/
2016-05-31 20:27#1575

tordefrans
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Hejsan!

Letar till sommaren ett relativt seriöst lag med bra moral, inget tiltande eller toxic betende, däremot ska alla kunna ta och ge konstruktiv kritik.
Kör gärna fasta tider med möjlighet för undantag någon enstaka gång om några andra planer med flickvän eller liknanade förekommer.
Kommer kunna vara väldigt aktiv hela sommaren förutom:
Måndagar 16:00-19:00
Onsdagar 17:30-20:00

Under perioden 27/6 till 15/8 kommer jag inte vara tillgänglig dagtid pga jobb.

Om mig:
-23 år
-bor i Växjö men under sommaren i Kalmar
-möjlighet att ta mig till bootcamps
-ca 1100 timmar på cs:go men kört en del 1.6.
-Kör helst sniper men har även förmågan att köra playmaker.
-Alla ska kunna ta och ge konstruktiv kritik och ha en positiv inställning för varje game.
-Blev global efter rank-patchen, har sedan dess inte lagt någon tid på mm, utan kör just nu på esea med 2/3 vänner.
-tillgång till både faceit, esea, gfinity och cevo

vänliga hälsningar
Tor De frans
http://steamcommunity.com/profiles/76561197983751210/
2016-06-04 15:51#1576

pontuslong
Ingen klan

BrutalCS Noob
6

19, snart 20.

5k timmar csgo
3k timmar CS:S(Nästan bara lagspel)

Letar efter ett lag som vill pusha toppnivå. Spelar en hel del med semiproffs och på den nivån.
Mogna, snälla och tävlingsinriktade människor.
Helst ett etablerat lag.

Spelar support rollen bra, kan plocka upp AWP'n också.

Bosatt i södra Sverige.

Steam konto:
1635 kommentarer, visar 1561-1575 - Första « ... 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 » Sista
AKTIVA TRÅDAR