FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / CSGO Söker klan/spelare (samlingstråd)
2012-08-14 22:31#1

kAKAN
Ingen klan

Vice ordförande
3523

Här är den officiella söker klan/spelare tråden på BrutalCS. Endast i denna tråden söker ni klaner eller spelare. Ni får inte söka sponsorer eller annat.

Ni postar er ansökan i tråden, va noga med att skriva mycket information om dig eller er klan.

Tips:
*Klannamn / Nick
*Åldersgränser / Ålder
*Referenser / Erfarenheter
*Speciella krav
*Hur mycket tid som förväntas av spelaren / hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan

Får du ingen respons genom tråden så kan du testa dig genom facebook, t.ex.
Counter-Strike Global Offensive (Sverige)

Endast ett inlägg per sida. Inget spam.

Senast redigerad 2015-03-15 23:57
1641 kommentarer, visar 1546-1560 - Första « ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 ... » Sista
2016-04-11 11:42#1547

Iamxtreme92
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Tja.
Söker nytt lag som vill spela seriöst. Lite
Info om mig

* 23 år
*2500 timmar CS:GO
* Awpare
* Västerås
* Arbetslös
* Kan alla dagar i veckan 12:00:24-00

Adda mig på http://steamcommunity.com/profiles/76561197979937792/

Senast redigerad 2016-04-11 11:42
2016-04-12 10:40#1548

woollyhat
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Tjo! 17 år, AWPare, söker lite goa gubbar att lira med. Studerar men kan spela måndag-torsdag eftermiddag. Spelar på DMG+ nivå med ett lag, currently Nova3 solo queue (jävla ryssar xD).

Har TS3, Discord, Skype.

Viktigt att veta är att jag är transkille så har ej kommit i målbrottet. Har du problem med det kan du dra åt fanders<3

Adda på steam: http://steamcommunity.com/id/woollyhat
Maila: underline.woollyhat@gmail.com

SKICKA INTE DM DÅ JAG EJ LÄSER DESSA.

Ha de gött!
2016-04-12 20:54#1549

AlariZ
Ingen klan

BrutalCS Noob
10

Vi söker nu en sista spelare till klanen: Better than Bullshit, "BtBulls"

Om dig:
Ålder: 20+
CSGO rank: Du ska vara på global nivå, men själva ranken är ej viktig.
CSGO timmar: 1500h+
CS 1.6/Socure: 2000h+
Roll: Entry.

Rollen Entry är den absolut svåraste rollen som finns, då det betyder att ditt lag hänger på att du ska öppna upp. Självklart kan du inte lyckas med det varje runda, men du ska lyckas MER än vad du misslyckas.

Så det innebär att du hela tiden måste vara på topp med ditt aim och träna, träna, träna!
Om du inte presterar bra så ryker du.

Om oss:
Vi är väldigt seriösa och vill komma så långt vi bara kan. Vi försöker spela 20 h i veckan tillsammans. Vi har lirat ihop i en månad och går steg för steg igenom alla maps. Då vi tyvärr hade en som hoppade av klanen precis söker vi nu en ersättare för hans roll.

Vi vill ha något seriöst och tar detta på fullaste allvar, varenda match. Vi behöver disciplinerade spelare som vill nå samma mål som oss.

KRAV på dig:
Hålla tränings tider, inga ursäkter.
Spela MINST 15h i veckan på egen hand.
ALDRIG bli toxic/sur om det går dåligt.
Kunna offra privata saker för att träna.

Detta ska du betrakta som ett jobb utan lön.
Vi kör med tre varningar som är max. Får du tre varningar åker du ut direkt.
Varningar får man när man är sen, även om det bara handlar om en sekund. Du får också varning om du inte har uppfyllt "hemläxan" som kan vara te.x att lära sig en viss smoke/flash o.s.v.
Sen självklart kan saker uppstå som gör att man blir sen eller inte kommer alls, men med en vettigt ursäkt så självklart får man ingen varning.

Du ska brinna för detta och älska spelet som vi gör.

Stort plus är om du har bra erfarenhet i andra lag, lirat många cuper, samt spelat på andra plattformar än csgo MM.

Slösa ej våran tid om ni har en tidigare VAC ban eller om du inte vet vad det innebär att spela csgo på en seriös nivå.

Kontakta oss på vår hemsida:

www.btbulls.com
2016-04-13 16:28#1550

Danne55
Ingen klan

BrutalCS Noob
19

Inlägget har censurerats av en moderator
2016-04-14 00:36#1551

Jamz
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Jag och min kompis söker ett seriöst lag som kan pracca 5 dagar i veckan och som tar pracc SERIÖST och som spelar mycket CS.

Om oss:
vi är 16år
har 1000-2000 timmar på CS
är Supreme (om det nu spelar roll)
bor i skåne
Jag söker: Lurker (kan ta AWP om det behövs)
Min kompis söker: Entryfragger.
Kontakta mig här om ni är intresserade att ha med oss i erat lag: http://steamcommunity.com/id/Jamzihh/
2016-04-14 07:39#1552

Chrimson
Ingen klan

BrutalCS Noob
4

Hejsan!
Nickar Chrimson ingame
Jag är 21år gammal
Bor i Göteborg
Har 3.8k+ timmar på CSGO
Jag är Global i MM
Jag är en flexibel Rifler och tar den rollen som krävs.
Har tidigare spelat i flertals mindre lag, mix teams och som stand-in.

Söker ett lag som har viljan att satsa hårt på att ta sig så långt det går och har god stämning och härlig lagkemi. jag vill helst att ni redan är 3 eller 4 kunniga spelare i laget som vet vad vad ni sysslar med(vill inte gå med i ett ny startat projekt). Ni SKA ha krav på individuell träning och träna tillsammans 3-5 dagar vecka.

För tillfället är jag Arbetssökande vilket betyder att jag har massvis med fritid att lira på
tills dess att jag hittat ett passande jobb. Men även då kommer jag se till att jag har tid för individuell träning och pracc.

Ni når mig lättast genom steam :)
Lämna en Kommentar så jag vet varför ni adda mig

Senast redigerad 2016-04-15 02:32
2016-04-17 19:14#1553

Danne55
Ingen klan

BrutalCS Noob
19

Hej
Namn Daniel
Ålder: 26
Skill: High+ (Global om det är intressant)
Roll: Awp, Men kan ta en Rifle roll om det är så.
Från: Västerås

Söker en klan som vill satsa på att komma in i semi eliten. Innebär sitta mycket å kasta granater, komma på strats, jobba in grym lag kemi och inviduelltränning utöver de.
Är oftast spelklar efter 17 på vardagar.
Jag vill vara 4e eller sista in i klanen, ni ska ha en kunnig IGL med tidigare erfarenheter.

Själv har jag en del erfarenhet av clan lir men det har alltid lagts ner i slutendan. Har lirat stand-in väldigt ofta i klaner under cuper m.m. Även mixat olika cuper, kval med polare. Åkt på Diverse mindre LAN.

Vill gå med i en klan som siktar på pracc minst 4-5 dagar i veckan och där spelarna även lägger ner den lediga tiden från klanen på att förbättra sig individuellt.

Adda https://steamcommunity.com/profiles/76561197994624398/ för mer info
2016-04-20 19:53#1554

rillemonster
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Tjenare grabbar!
Vet inte om detta är rätt ställe, söker inte klan för tillfället utan söker mest sköna snubbar o lira med då jag e trött på ryssar och kids!!

Så om ngn bara vill lira lite för skojjs skull så hör gärna av er!

Namn: Tomas // Rillemonster
Ålder: 25
Skill: LEM / ingen aning om elo på faceit, köpte nyss premium
steam: http://steamcommunity.com/id/Rillemonster

Kan spela ganska många timmar på eftermiddagar/kvällar.

Senast redigerad 2016-04-20 19:54
2016-04-26 02:22#1555

synoz
Ingen klan

Serveradmin
8

Tjena Synoz här!
Letar efter ett nytt lag kan även tänka mig att bygga något från grunden. Jag är 19 år och har lirat CS sen jag var 10 år gammal. Jag ligger på cirka 4000 timmar på 1.6 och runt 3500 på CS:GO!

Mitt namn är Marco och nickar Synoz. Mitt mål är att bli proffs inom CS och därför letar jag efter spelare/lag som är lika ambitiösa som jag. Jag har stor lag erfarenhet och de roller jag har spelat mest är Entry eller IGL/Support! Jag bor utanför Malmö och håller på att ta körkort just nu så jag kommer kunna ta mig runt i Sverige utan problem. Jag har spelat i många lag och det har alltid varit så att jag är 10 gånger mer ambitiösare än de andra i laget. Jag har inga större meriter men i mitt tidigare lag som varade i 5-6 månader kvala vi in till ESL Go4CS:GO Europe Feb 2016 Finals. Jag har självklart lirat esea/cevo open samt keita,publiclir! Jag är extremt seriös och jag lägger ner minst 6 timmar varje dag på cs! Jag har ett individuellt schema som jag kan redovisa ifall det behövs!(som jag utför varje dag). Om jag inte praccar individuellt eller tryar för lag lirar jag konstant esea pugs! Jag är extremt dedikerad och vill verkligen gå långt!

Mina krav och det jag letar efter:
18+
Erfarenhet inom CS
Bra Spelförståelse
3000h CSGO
3000h CSS/1.6
Erfarenhet inom tidigare lagspel
Extremt aktiv! +50 timmar i veckan!
Kunna spela 5+ dagar i veckan
Kunna redovisa ditt individuella schema
Extremt ambitiös
Har Teamspeak3 och Esl wire etc
Kunna komma med initiativ och ideer
Ha råd med ESEA PREMIUM
kunna åka på lan/bootcamps
Kunna ta/ge kritik
Tiltar inte och är allitd positiv
Kunna spela mellan 17:00-23:00
Ha bra dator/mick/nätverk
Social kompetens
Mogen

Intressant? Adda mig så kan jag berätta mer! :)
http://steamcommunity.com/profiles/76561198198288393/

Senast redigerad 2016-04-26 02:23
2016-04-26 13:13#1556

Chyper
Ingen klan

BrutalCS Prospect
66

Läs hela inlägget eller kontakta mig inte. Orkar inte med mer "skumläste"-kommentarer :D
Accepterar jag inte er på Steam finns det en anledning, någonting som säkert inte fungerar är om ni har privatprofil eller VAC-ban.

Heddan här 17 år (18 iår) och söker som sagt lag. Spelat i massa tidigare orgor/lag som då har haft sponsorer. Jag är en rifler. spelat CS;GO sedan 2012 och har en några tusen timmar. Jag har även tillgång till de flesta pracc grupperna, Så alltså söker jag ett otroligt seriöst lag som är aktiva och spelar för att komma någonstans inom CS scenen.

Om mig:

* 17 år och bor i Småland.
* Positiv.
* Kan ta/ge kritik.
* high+++
* Rifler/Awp.
* Tidigare lagerfarenheter.
* Ger inte upp efter 1 game.
* Är 110% seriös när det kommer till CS.
* Ett antal tusen timmar.
* Otroligt aktiv.
* Har LAN/bootcamp möjlighet.

Om er:
* helst 3-4 personer.
* kan ta/ge kritik.
* high++
* tidigare clanerfarenheter.
* Inge trams eller flame.
* 110% seriösa när det kommer till CS.
* Ihopspelade.
* En orga är alltid ett + men inget som är ett måste.
* Att ni är väldigt aktiva.
* Är positiva och ger inte upp efter 1 game.
* Har LAN/bootcamp möjlighet.

http://steamcommunity.com/id/Hedish
2016-04-27 15:08#1557

CHAPLINBICEPS
Ingen klan

BrutalCS Noob
9

Tjena! Söker efter sköna snubbar till å köra lite mm med! Var kring LEM+! Helst 18+ och mick är ett måste.

http://steamcommunity.com/id/xypherwow
2016-04-28 02:11#1558

NAICO
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Hej!

Vi är ett gäng som letar efter duktiga spelare till byggandet av ett tävlande Skånelag.
Vi har spelat sedan tidiga versioner av CS (1.x - 1.6).

Det vi söker hos dig är:

- Bor i Skåne.
- Mellan 18 år(gärna 20) och som max 30 år.
- Erfarenhet att spela i klan tidigare.
- Kan spela de flesta dagar i veckan men vi sätter upp ett bestämt spelschema tillsammans som passar alla med minst 2 dagar/vecka. Möjlighet att medverka i cuper osv.
- Möjlighet att bootcamp:a/LAN:a ofta och har möjlighet att åka på LAN.
- Rank i Match Making är inte av stor vikt då vi ser skill när den finnes, men du får gärna vara Supreme/Global-rank. Erfarenhet slår däremot rank vilken dag som. Vi ser gärna att du började spela redan vid tidigare versioner av spelet(1.x - CS:S etc)
- Ha Stor erfarenhet av matcher i Counter-Strike: Global Offensive.
- Ha en hög lägstanivå.
- Ha koll på vinklar och ha bra positionering på samtliga kartor.
- Ha en otroligt hög spelförståelse och spelanalys.
- Förstå att det även krävs egen individuell träning!
- Ha en ständig strävan att bli individuellt bättre och strävan att ta laget till högsta position.
- Ha ett så kallat “NU DJÄVLAR ANAMMA!”.
- Kunna ta och ge konstruktiv kritik.
- Ha en bra attityd och har viljan att lära.
- Vara social och ha humor är ett måste.
- Tålamod vid genomgång av strategier.
- Förstår att framgångar kommer med tid och engagemang. Är av vikt att inte ge upp direkt vid minsta motgång då det enbart är ett tecken på att förbättring behövs ske!
- Är en stabil spelare utan större svackor.
- Kommer gärna med inputs i taktiker. Viktigt att analysera motståndarnas spel ständigt och sedan vara med att bidra till in-game omformeringar.
- Kan de flesta smokes/molotovs/flashbangs på samtliga kartor.
- Kan och har redan ställt in config/autoexec/drivrutiner etc för optimalt spel.
- Ha MINST 120Hz-skärm och gärna en högpresterande dator utan FPS-drops. Över 200 FPS är att preferera. (Gärna även bra mus och tangentbord så att du har bästa möjliga förutsättningar för att lyckas)

Berätta lite om dig själv och släng gärna med ett par demos i komprimerat format!
Allt skickas till tryout@tiltshift.org eller i privat meddelande.
2016-04-28 16:28#1559

CloudiE
Ingen klan

BrutalCS Noob
12

Tjenare Joel "Cloudie" Lindgren här, jag och 2 polare har startat ett lag som kommer gå stenhårt in på att börja köra online cuper för att börja synas osv, ANML heter laget och vi 3 har 2000 timmar+ i csgo och vi vet vad vi gör!
Vi har entryfrager IGL och AWP spelare
Det vi söker Just nu är support / riflers och vi kommer pracca med er för att se om ni är tillräckligt bra för laget, vi måste spela ett tag för o spela in oss med andra ord o se om allt funkar för att kunna ta det vidare.

Ni ska kunna ta kritik och kunna ge kritik för att vi som lag ska kunna utväcklas!
Kontakta mig för mer info och om ni är intrisserade, ni kan få vad som helst för info.
http://steamcommunity.com/id/officialcloudie

Senast redigerad 2016-04-28 16:31
2016-05-01 18:22#1560

Ljungberg
Ingen klan

BrutalCS Lover
203

Tjenare, mitt namn är Tim "Ljungberg" Ljungberg

Är en kille som är född vintern 96 från dem småländska skogarna som lirat cs sen jag var 12 år gammal. Jag är uppvuxen i 1.6 men lirade även några matcher source. Gick över till GO i betastadiet men tröttnade snabbt men har nu kommit tillbaka.

Haft ett uppehåll på några månader igen från GO då jag inte hade tid efter skolan då det var mycket jobb och annat som försegick men nu är jag fast anställd och bor själv så kan spela hur mycket jag vill efter jobbet.

I stort sett så jobbar jag aldrig längre en 18 och bara på vardagar. Kan ske vid några få tillfällen men har aldrig varit med om det förutom vid övertid vilket inte sker särskilt ofta heller vilket gör jag har mycket tid över att spela.

Söker en seriös klan att växa med och hoppas ni kan va dem jag söker.

Har inga nämnvärda meriter men har varit med i lag tidigare men mest på 1.6 tiden men vet hur man beter sig i en seriös klan i alla fall.

Är väldigt anpassningsbar så kan ta mig an den rollen ni vill så får se ni vad jag kan åstadkomma.

Ni kan nå mig via mail på Ljungbergtim96@gmail.com eller via steam.

På steam hittar ni mig under alias "á la Ljungberg"

Hoppas jag får höra av just er och höra vad ni har för spännande på gång.

Med vänlig hälsning Ljungberg
Jaadu. Bor ju i samma stad som Ejziponken och det säger ju en hel del ;)
2016-05-04 18:54#1561

d3p3
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Hallå! mitt namn är Robert "d3p3" Jakobsson

Bor i Skåne (Eslöv) och är 21 år.

Söker ett lag som då har lirat med varandra ett tag som nu behöver en Entry!
Har spelat 1.6 sen 2009 och hoppat runt i olika lag.

Har tävlat rätt mycket i csgo men som i nästan alla mindre lag så ska alltid någon lämna efter en månads tid.

Lägg till mig på steam så snackar vi mer där!

http://steamcommunity.com/profiles/76561198116533325/
1641 kommentarer, visar 1546-1560 - Första « ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 ... » Sista
AKTIVA TRÅDAR