FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / CSGO Söker klan/spelare (samlingstråd)
2012-08-14 20:31#1

kAKAN
Ingen klan

Vice ordförande
3503

Här är den officiella söker klan/spelare tråden på BrutalCS. Endast i denna tråden söker ni klaner eller spelare. Ni får inte söka sponsorer eller annat.

Ni postar er ansökan i tråden, va noga med att skriva mycket information om dig eller er klan.

Tips:
*Klannamn / Nick
*Åldersgränser / Ålder
*Referenser / Erfarenheter
*Speciella krav
*Hur mycket tid som förväntas av spelaren / hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan

Får du ingen respons genom tråden så kan du testa dig genom facebook, t.ex.
Counter-Strike Global Offensive (Sverige)

Endast ett inlägg per sida. Inget spam.

Senast redigerad 2015-03-15 22:57
1635 kommentarer, visar 1-15 - Första « [1] 2 3 4 5 ... » Sista
2012-08-14 20:47#2

FredrikarlssoN
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1306

Äntligen, då börjar jag!:D

*Proffzetmedz
*Jag är 20år och förväntar mig spelare runt 17+
* Har lirat en jävla massa år, men mest wc3,uwc3 samt public.. Så inte direkt mkt pcw
*Inte världens seriöstaste team söker jag, utan jag skulle nog kunna lägga någon timme i veckan på att lira.
* Jag kan gärna spela i ett "fun-team" där man är flera en 5spelare! :=]

hör av er
SMÄRTA ÄR BARA EN HÖGRE FORM AV NJUTNING
2012-08-14 22:08#3

herr_pangkaka
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
40

Har också väntat på den här :D

*Hej jag heter AxeZ och söker CS:GO-klan att gå med i.
*Jag är 15 år (97:a).
*Jag har spelat 500 timmar på CS 1.6, har inte kört alls mycket PCW utan typ bara public. Blev aldrig särskilt seriös i CS 1.6 så nu vill jag satsa lite mer i CS:GO.
*Kan lägga ner en hel del tid, men ibland måste man ju göra läxorna eller annat, så söker ingen klan som vill lira 10 timmar/dan på en vardag precis :/

Svarar snabbast via steam: joelb97
Men det går bra med PM också.

Ha en bra dag!
2012-08-14 22:16#4

krukan6
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

HeXagon e-Sports söker en aktiv Manager för ett ny sektion inom CS:GO.

HeXagon e-Sports är en klan känd för sitt goda ryckte och goda meriter genom tiderna i Call of Duty, Battlefield,Quake Wars, Brothers in Arms m.m
Klanen startades 2004. Sedan dess har vi haft lag i många e-sports spel med blandade resultat. Det lag som presterat bäst är COD:UO som blev europamästare 2005.

Vi letar nu efter en dedikerad Manager som vill vara med och starta upp ett CS:GO lag och försöka pricka in sig på en med+ nivå. För att nå dit tror vi det krävs spel 3-4 gånger i veckan.

Du bör vara/ha:
* över 18år
* en trevlig och glad person
* tidigare erfarenheter som Manager kommer att ses som ett plus

Uppgifter som Manager
* Sätta upp regler och ambitions nivåer samt att se till att dessa efterföljs av spelare i laget
* Rekrytering
* Administrera spelarlistan och matcherna (matchadministrationen kan delegeras till en War Arranger)
* Vara lagets ansikte utåt
* Kontakten mot klanens ledning

Vad erbjuder HeXagon e-Sports?
Till att börja med erbjuder vi en bra gemenskap och en klan med gott rykte.
Vi anordnar även två stycken event varje år. HeXaLAN (internt LAN) och Battlefield Gathering (Airsoft event).
Teamspeak och spelserver ingår självklart. Börjar laget prestera så har vi kontakt med sponsorer som helt klart är intresserade av att gå in och stötta laget med lan-biljetter m.m.

Vi satsar nu med att försöka dra ihop lite större e-Sports evenemang, online cuper tillsammans med en annan clan vid namn 3Bit, (http://www.3bit.se/cup/). Detta kommer nu till att börja med bara vara för BF3 men vi hoppas att detta event skulle kunna bli något för CS:GO i framtiden, vilket vårt CS:GO lag skulle kunna vara med och arrangera.

Vid intresse lägger ni antingen ett PM till mig här eller går ni in på http://hex-esports.net/ reggar er och lägger ett PM där.

Sista ansökningdag är söndagen den 19 augusti.

Väl mött!

Fredrik "FrAim" Börjetag
Assisting Director
HeXagon e-Sports
fraimish(at)hex-esports.net

Thomas "krukan6" Andreasson
Director
HeXagon e-Sports
krukan6(at)hex-esports.net

Senast redigerad 2012-08-19 12:51
2012-08-15 18:18#5

Slughead
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Klannamn: Second Opinion

Ålder: Minst 15 år

*Vi kommer spela en hel del pcws och turneringar samt pubplay. Vi använder skype.

*Du måste kunna vara seriös när det gäller och du ska kunna ha kul! :D
Vi förväntar oss att du inte blir förbannad varje match och att du är en allmänt trevlig person.

*Vi kör pcw när alla inne och turneringar kommer vi anmäla oss till när vi kan. :)

Vi är la ungefär low+ -mid skulle jag tro.

adda mig på steam: cramboow

Senast redigerad 2012-08-15 20:21
2012-08-18 17:23#6

BoorkeN
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
766

Ska försöka dra ihop ett 5n5 team nu till starten.

* Optimum
* 14+
* Ska kunna panga, kunna ta kritik samt ge kritik & inget whine.
* Ha tillgång till TS3 samt andra pratprogram vid nödfall.
* 2-3+ på vardagar så mycket vi kan på helger.

Mer information på steam.

Vi vinner som ett lag & Vi förlorar som ett lag.

Steam - XerXo_97
2012-08-18 18:42#7

IzPeN92
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

* IzPeN
* 20år
* Började lira cs 1.6 2001 och sen dess har det varit både on/off lirat seriöst ganska mycket :)
high skillad och bra spelförståelse :)
Taktiker och ace player är oftast jag i alla klaner jag har varit med i :)
*Jag har inte höga krav men för mig är det viktigt att det är skönt folk så det klickar!
*Jag har otroligt mycket tid just nu så kan satsa stenhårt om det behövs men man har självklart ett liv.
om man planerar något med klanen så ställer jag självklart upp oavsett! :)

söker ni spelare som kan panga och har bra personlighet som höjer stämningen så är det bara att adda mig på skype :) Aslan9204
2012-08-19 13:16#8

mAowz
Ingen klan

BrutalCS Noob
14

Vi är just nu 3 st tjejer som söker efter 2 extra spelare för CS:GO turneringen på IOS. Vi har nyligen börjat med CS:GO som troligtvis många andra gjort och vi kommer pracca väldigt mycket till turneringen. Vi söker dig som är en bra lagspelare (ett plus om du har IGL erfarenheter) och kan prata bra engelska. Var 18+ och bo i Stockholm! Vi söker HELST tjejer men killar går bra också, PMa mig för en try!
The one and only - Mouse
2012-08-19 17:36#9

ClosingTime
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Vi är två som spelat i drygt 12 år (1.6) som nu ämnar spela GO i clan. Båda har tänket i och med erfarenheten och aimet blir allt bättre, fortfarande mycket som är nytt dock (så klart). Båda är 21 år gamla. Pga gammal bugg kan jag inte använda Ventrilo men allt annat går bra. Spelat i clan flera gånger tidigare och är van både att kommanderas och ta kommando. Trevliga båda två.

Steam: kaptenfantastisk

Senast redigerad 2012-08-19 17:46
2012-08-20 20:36#10

LewkaZ
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
132

Söker en CS:GO clan :D

PS. ska lägga mer info sen hinner inte ATM

Senast redigerad 2012-08-20 20:36
I'll meet you at the battlefield
2012-08-21 16:32#11

wBlanck
Ingen klan

BrutalCS Noob
4

Söker 3 till mix!

pm

Senast redigerad 2012-08-21 16:32
2012-08-22 14:30#12

ClosingTime
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Utökar följande information med att säga att folk som inte har clan men vill starta upp också är välkomna att höra av sig. Var mogen, seriös och samtidigt trevlig.

Citat av ClosingTime

Vi är två som spelat i drygt 12 år (1.6) som nu ämnar spela GO i clan. Båda har tänket i och med erfarenheten och aimet blir allt bättre, fortfarande mycket som är nytt dock (så klart). Båda är 21 år gamla. Pga gammal bugg kan jag inte använda Ventrilo men allt annat går bra. Spelat i clan flera gånger tidigare och är van både att kommanderas och ta kommando. Trevliga båda två.

Steam: kaptenfantastisk
2012-08-22 18:00#13

SmajjL
Ingen klan

BrutalCS Noob
11

skönt folk till lite mix då och då gärna 18+ , mogna spelare behöver inte va allt för seriösa vill kunna spela med folk som kan ta ett skämt och kunna skratta .

skill : low/mid vill inte dra på för mkt då ja fortfarande lär mig spelet har spelat 1.6 rätt mkt men va ett bra tag sen .

skriv PM eller adda mig dirr på steam

steam : "smajjl" (tror ja ligger längst ner i den listan än sålänge ingen bild heller)om det nu skulle va så ni inte hittar mig där .
2012-08-23 16:49#14

Rule29
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

* Rule29
* 23
* Spelar sedan 1.1, har spelat på scen på olika lan event för längesedan, Gamla klanen var vi sponsrad av Icemat och Logitec och lite andra roliga grejer,
* MINST 18+
* Efftersom man är gammal och grå så jobbar man men kvällar och helger som förväntas att spelas.

Skicka gärna Pm till mig för mer info.

// Rule29
2012-08-23 16:49#15

EmF
Ingen klan

BrutalCS 1337
488

Söker clan / clan prolle att börja lira med är mid på go high på cs inte vänjt mig vid rekylen osv än..
är 20 år bosatt i södertälje.
om min spelstil är aggro / gammal awpare.
har alla eac osv mm.
har även egen server så blire det seriöst kan jag sponsra med server osv!

adda @zhacket på steam för mer info!
2012-08-25 13:02#16

Sebban_7
Ingen klan

BrutalCS Addict
279

Söker ett csgo lag att vara med i är midskillad allround. Kan även bidra med att hosta server/ts3. Kan även vara med o starta upp ett team om någon vill det.
Kontakt PM
1635 kommentarer, visar 1-15 - Första « [1] 2 3 4 5 ... » Sista
AKTIVA TRÅDAR